lördag, augusti 26, 2006

Orättvisa

Jag är ju ganska ny på det här med bloggandet, men nu är jag nog fast. Inser att jag suttit framför den här apparaten i mååånga timmar nu. Jag läser och läser och läser... tänk att det finns så många som går igenom det här med barnlöshet. Rent egoistiskt så är det så skönt att läsa om människor som skriver och beskriver känslor på ett sätt som jag själv skulle kunnat skrivit. Samtidigt är det sorligt, att det är så många som behöver längta så att det värker i hela kroppen och vänta tills man blir tokig! Jag fikade med en nära vän idag och hon är en av dem som längtar, vi konstaterade att vi inte önskade någon människa att gå igen det som vi gjort och fortfarande gör, men att faktiskt ALLA borde få kämpa i alla fall lite för att få barn. Det vore inte mer än rätt!