måndag, augusti 28, 2006

Snigelfart på CCAA

Vad håller CCAA på med?!!!! Idag såg jag att de äntligen har uppdaterat sin sida och har placerat barn till familjer med LID tom den 22 juli 2005. Visst, bra att det händer något... men vilken snigelfart! Det innebär att EN grupp på AC får barnbesked denna gången. fortsätter det i den här takten hinner jag definitivt bli gråhårig innan jag får barn. Står inte ut med denna väntan!!! Det spelar ingen roll att jag har fullt upp med jobb, skola, fixa med huset m.m. Jag tänker HELA TIDEN på vår lilla parvel som antagligen redan finns någonstans på ett barnhem, det känns så sorgligt att hon/han redan finns och att vi är här och bara väntar på att få veta vem det är så att vi kan komma och hämta hem henne/honom! Dessutom så känner jag mig inte alls motiverad till allt som man måste göra under tiden, jag menar jobba och plugga. Det är svårt att känna sig engagerad i något när man bara vill åka till Kina och sen vara mamma ledig! Allt annat känns ganska oviktigt.