onsdag, juli 04, 2007

Ledig

Idag jobbade jag sista dagen på läääänge. Tänk att få vara hemma med lillen och ta dagen som den kommer och slippa jobbets stress. Vilken lyx! (Ja, jag förstår att det kommer bli tuffa dagar hemma också..)

Nu är det 4 dagar kvar. På dörren till lillens rum står hans namn med fina färglada bokstäver, det gör mig glad varje gång jag går förbi :) Snart bor han här på riktigt också. Packningen är påbörjad, men långt ifrån klar.

Flera har frågat om vi kommer ha någon resedagbok på nätet. Jag har funderat fram och tillbaka på det, men kommit fram till att nej det kommer vi inte ha. Den här resan känns så privat och det skulle kännas märkligt att lägga ut våra känslor och upplevelser fritt fram för alla i cyberspace. Våra nära och kära kommer få uppdaterade mail under resans gång och till alla er trogna läsare så kommer jag försöka att göra små inlägg på bloggen så att ni också får veta hur det går.

9 Comments:

At 8:45 em, Blogger Solkatten said...

Ja jisses! Snart bär det av =)

 
At 11:31 fm, Blogger Storkenflyger said...

Underbar resa önskar jag er. Gud va ni måste vara pirriga nu!

 
At 9:19 fm, Blogger Janna said...

Jag tänker så mycket på er. Så underbart stort och spännande!!

 
At 2:13 em, Blogger Maria said...

Jag brukar kika in på din blogg ibland, men har inte skrivit något till dig förut. Nu har ni väl redan rest iväg, men jag vill ändå önska lycka till på resan!

Och så vill jag säga att jag tyckte att det var så fint det du skrev om att lillens namn står på hans dörr och att du blir glad av att se det. Jag blev alldeles varm inombords när jag läste det, det lät så fint. :)

 
At 9:26 em, Blogger Nina said...

Det är den 16:e idag.. åh önskar er all lycka tillsammans!!

 
At 1:20 em, Blogger Storkenflyger said...

En liten liiiiiiiiiten rapport om den nya familjen skulle vara kul :) men ok jag vet att du sagt att du inte skulle blogga...men jag är så NYFIKEN så att struten jag sitter i håller på att brista.

 
At 10:43 fm, Blogger Anna-Bell said...

Oj vad spännande! Har kikat in här ibland! Ska bli kul att läsa om det nya livet med Lillen sedan.
Kram

 
At 5:59 em, Blogger Applecore said...

Jag kollar varje dag för att se om det hänt något :-) Det är så spännande - hoppas att ni har det bra!

 
At 10:42 fm, Blogger Solkatten said...

Välkommmen hem vännen! =)

 

Skicka en kommentar

<< Home