måndag, juni 25, 2007

Snart är vi där!

Om 2 veckor idag är vi framme i Beijing. Om 3 veckor idag håller vi våran son i våra armar. Börjar bli lite smått nervös nu. Känns som om det är en del kvar att fixa med innan vi åker. Löjligt, här har man haft flera år på sig också blir det stressigt i slutet ändå.

Kan inte förstå att vi snart är en småbarnsfamilj. Att jag inte ska jobba mer på läääänge. Att alla sovmornar snart är ett minne blott. Att min älskade man kommer att vara någons pappa och att jag kommer vara någons mamma. Det är så STORT!!!

4 Comments:

At 1:41 em, Blogger Storkenflyger said...

Det är så stort så att det inte går att fatta kan jag tänka mig.

Det ska bli så spännande att få höra mer om din son och om ditt mammaliv...för du fortsätter väl blogga????

 
At 4:20 em, Blogger Janna said...

Jag väntar också med spänd förväntan på alla berättelser från kinaresan och alla intryck och livet som mamma!

 
At 11:57 fm, Blogger Mamma Wannbe said...

Jag blir, som vanligt yr, när jag tänker på sådant. Uuuuuuuuunderbart!

 
At 1:44 em, Anonymous Anonym said...

KOmmer ni att skriva Resedagbok? Jag är så himla spänd på er underbara resa. Jag har följt din blogg och kan verkligen glädjas med er. Det finns en resedok på Resedagboken.se om du inte visste det redan.

 

Skicka en kommentar

<< Home