måndag, maj 14, 2007

Måndag...

Idag är det måndag och jag är ledig. Det kom aldrig något samtal förra veckan. Nu börjar jag bli otålig. Snälla, snälla, snälla kan dom inte ringa idag! Jag går inte en meter utan att ha både mobilen och hemtelefonen inom räckhåll. Hoppar HÖGT så fort telefonen ringer och pulsen stiger. Jag har förberett papper och penna så att jag slipper irra runt och leta efter det när dom ringer.

Håll alla tummar nu för att dom ringer under dagen och talar om vem vårat barn är!

4 Comments:

At 2:03 em, Anonymous Anonym said...

Hej !

Jag går in på din blogg flera gånger om dagen och väntar med stor spänning på beskedet med stort B. Hoppas hopas att de ringer i dag !!

Jag tänker på dig.

Ulrika, trogen läsare av din blogg

 
At 1:05 em, Blogger Janna said...

Detta är en rysare även för en bloggläsare!!

kram

 
At 1:19 em, Anonymous Anonym said...

Nu har BB kommit! Har du hört något???? Nyfiken. Stort GRATTIS i förskott!

Kajsa

 
At 8:49 em, Anonymous Anonym said...

Tisdag kväll :

Inte i dag heller, fasen också. Som sagt en rysare för oss bloggläsare så vad ska det inte då vara för dig. I morgon kanske.....Lägg dig nu och sov och dröm om ditt lilla barn vem det nu är.

Kram Ulrika

 

Skicka en kommentar

<< Home