måndag, maj 07, 2007

Väntan

Väntar otåligt på att få telefonsamtalet som talar om vem vårat barn är. Mobilen sitter som fastklistrad på kroppen, för tänk vad hemskt om man skulle råka missa det där samtalet, hua. Inom två veckor stod det i översättningsbrevet, före nästa fredag vet vi definitivt, men jag önskar och hoppas att det kommer tidigare än så. Gärna nu på torsdag eller fredag, för imorgon och på onsdag jobbar jag kväll och jag kan inte ens föreställa mig hur svårt det skulle vara att koncenrera sig på att jobba när kuvertet ligger hemma och väntar. Vi kommer åka och hämta det hos AC så fort de ringer.

2 Comments:

At 2:00 em, Blogger Storkenflyger said...

Gode tid. Ring nu då!!!!

 
At 11:03 em, Blogger Lisa Papaver said...

Jag kollar din sida varje dag...det är så spännande :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home