tisdag, april 10, 2007

Bekräftat

Gick upp tidigt imorse...kollade CCAA´s sida...såg att ryktena stämde. 2 dagar, 2 fnuttiga dagar blev det. Luften har gått ur mig..har jobbat ikväll, inte pratat mer än absolut nödvändigt med någon, varit för mig själv. Fasat för att någon skulle fråga om vi hade hört något, just nu orkar jag inte prata om det. Ringde AC för att höra vad de hade för förklaring till att det blev så här den här gången. Men som jag redan visste innan så visste de inte mer än mig. De tror att det beror på fler ansökningar i oktober 2005. Det måste i så fall vara helt sjukt många fler ansökningar just i oktober.

2 Comments:

At 9:57 fm, Blogger Storkenflyger said...

Tröstkram i eländet är det enda jag kan skriva. Fy vad frustrerande det måste vara :(

 
At 8:06 em, Blogger Carnesir said...

Oj jag bävar inför den stunden jag kommer att vara i din situation för det kommer jag att vara om ca 2 år. Man har längtat så länge och så känns allt så känns allt så hopplöst helt plötsligt. Jag visst att medgivandet endast gäller 2 år men jag visste inte att hemutredarna var tvungna att göra om hembesöket och att läkarintyget måste förnyas. Suck vad mycket det är att tänka på.

 

Skicka en kommentar

<< Home