måndag, januari 22, 2007

Fler än jag...

I veckan kom det fram en ny tjej på jobbet till mig och sa att hon hade hört att jag skulle adoptera och att hon och hennes man också skulle göra det. Jag blev så glad att jag fick knottror på hela kroppen. En till i verkligheten som ska bli förälder på samma sätt som mig, hurra! (jag har inte träffat någon tidigare som ska adoptera, förutom de från adoptionskursen förstås). De höll på med sin hemutredning, det känns så länge sedan vi gjorde den. Insåg hur skönt det känns att vara klar med allt det där och att vi faktiskt snart är framme vid vårat mål.

3 Comments:

At 10:59 fm, Anonymous Anonym said...

Vad kul :)

Kram

 
At 10:24 em, Anonymous Anonym said...

Hej! Jag och maken har just satt igång adoptionsprocessen. Vi känner oss rätt ensamma eftersom nästan alla i vår umgängeskrets har fått barn på naturlig väg.

 
At 7:29 em, Anonymous Anonym said...

Härligt att du hittat en till i samma sits! Det är alltid roligt att träffa andra adoptivföräldrar :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home