onsdag, mars 07, 2007

Uppdaterat

Nu har CCAA lämnat barnbesked till dem med LID tom 24 okt 2005. Det var ungefär som jag hade väntat mig. Nu vågar jag nog faktiskt räkna med att vi kommer att vara med i nästa månads barnbesked. De kan väl inte ta med mindre än 7 dagar? Det känns så overkligt och konstigt. Men något har ändå hänt eftersom jag känner mig så vansinningt urless på att jobba. Förstår inte hur jag ska stå ut med att jobba och plugga efter det att vi fått barnbesked. Jag vill ha havandeskapspenning!!!! Varför finns det inget sådant för oss högväntande adoptivmammor? Idag sa en på jobbet som jag beklade mig lite för, att det var någon annan på jobbet som hade sagt att det märktes att jag "hade lagt av redan". Jag förstår dem, det är precis så det är. Jag sköter mitt jobb och gör det jag ska, men inte så mycket mer just nu. Jag har så mycket viktigare saker att tänka på och planera för. Imorgon är jag ledig, Yieppi!!!

5 Comments:

At 8:14 fm, Blogger Janna said...

Vad kul med positiva besked! Hur fort brukar man kunna åka iväg efter barnbesked? Brukar det inte gå ganska fort när det gäller Kina (jmf med andra länder alltså)? Tänk att ni snart sitter där med information om erat barn. Spänningen är olidlig!

 
At 2:35 em, Blogger Solkatten said...

Hurrraaa!!!

 
At 12:16 fm, Blogger Lisa Papaver said...

Oj vad spännande! Jag förstår att du har annat att tänka på än jobbet...jag undrar hur man överhuvud taget ska kunna jobba de där veckorna efter BB...

 
At 9:39 fm, Blogger Applecore said...

Jag håller verkligen tummarna för att ni är med nästa omgång!!!

 
At 1:50 em, Anonymous Anonym said...

Precis så kände jag det när jag var gravid. Jobbet var verkligen oviktigt, jag höll ju på att ställa om mig inför att bli mamma!

Lycka till och hoppas ni får BB snabbt!

 

Skicka en kommentar

<< Home