måndag, april 09, 2007

Svart...

Förra inlägget var så optimistiskt.... jag önskar verkligen att det skulle ha hållt i sig. Nu är allt istället nattsvart. Rykten tyder på att CCAA bara har uppdaterat och gett barnbesked tom 26 okt. 2005. 2 dagar!!! Vad är det som händer? Jag orkar inte. Nu var det första gången på hela "skaffa" barn resan som jag vågade släppa oron och faktiskt glädja mig åt att vi skulle vara med denna gång. Vad fel jag hade...det borde jag väl ha lärt mig vid det här laget att det inte är någon idé att våga vara optimistisk eller säker på någonting längre.. Har lust att skrika ut min frustration. AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 Comments:

At 11:58 fm, Blogger Solkatten said...

Men vafan!! Förstår att det måste kännas förjävligt. Tänker på er och håller tummarna för att det där telefonsamtalet kommer NU!

Kramar

 
At 12:42 em, Blogger Storkenflyger said...

Nä dumma skit. Fy vad tråkigt.

Hoppas att det sker ett under och rasslar till i kön.

 
At 5:57 em, Anonymous Anonym said...

Hej!
Ja, det är fan så man baxnar!!! Jag var periodvis under månaden som gick skeptisk till att vi skulle komma med i denna omgången, men att det skulle bli såhär få dagar som får barnbesked hade jag verkligen inte väntat mig.
Just nu är jag så svartögd att jag till och med är tveksam om vi kommer med i nästkommande omgång.

Ha det bra...om det går :-/
/Linda

 
At 7:17 em, Blogger KaKi said...

Satan också! Skrik du - just nu har du all orsak i världen. Har tittat i din blogg då och då och tänkte på dig när jag såg nyheten på fl...

 
At 7:18 em, Blogger Applecore said...

Jag är så otroligt ledsen för er skull... Det här är en fruktansvärd berg- och dalbanesituation som man inte ens önskar sin värsta fiende. Kram och ta hand om er!

 

Skicka en kommentar

<< Home