fredag, maj 04, 2007

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!

Vi är med denna gång. Vi har fått ett barn :) Vi vet inte vem det är ännu, papprerena håller på att översättas till svenska nu och så fort det är klart så får vi veta vem hon/han är. Översättningsbrevet från AC fick vi idag.

Igår fick jag ett mail av våran kontakt på AC som berättade att vi nu var utsedda till föräldrar...... öppnade mailet på jobbet, läste det och stängde ner det, gjorde några arbetssysslor tills jag tänkte att jag måste nog läsa mailet igen... och då gick det upp för mig :) Berättade för arbetskamraterna som började böla, jag var ganska lugn, men omtumlad och GLAD. Förvirrad som jag var så vidarebefodrade jag bara mailet till maken och tänkte inte mer på det tills min chef sa: Vad sa din man, du har väl ringt honom? Jag började skratta och sa att jag hade mailat, men insåg då att det nog var läge att ringa istället :)

Det känns som om en sten på minst 20 kg har släppt från min kropp. Konstig känsla.. När någon ringde idag och frågade hur det var så sa jag att det är bra! Det är längesedan jag sa det med en äkta känsla av att det verkligen är bra.

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!

15 Comments:

At 3:05 em, Blogger Storkenflyger said...

Halleleluja och stort GRATTIS. Vad fantastiskt. Jag är så glad för er skull. Berätta genast mer så fort ni vet mer om lillen/an!!!!

 
At 3:11 em, Anonymous Anonym said...

Hej och hurra!!!
Grattis!! Jag kan inte bärga mig tills jag kommer hem till min brevlåda. Hoppas att vi också fått vårt brev idag. Vilken klippa till landassistent ni har som mailade er! Guld värt.

Jag gick från vrak till glittrande på rekordtid igår kväll när jag såg AC:s uppdatering om översättningsbreven.
Vi ses i Kina i sommar :-)
/Linda

 
At 4:01 em, Anonymous Anonym said...

Grattis. Vad spännande.
Lycka till!

 
At 7:24 em, Anonymous Anonym said...

GRATTIS!
Tänk vad spännande!Snart får ni veta vem det är - den lilla mäniskan vars liv ni ska dela!

 
At 9:29 em, Blogger Lisa Papaver said...

Tjohoo och Grattis! Vilken fantastisk känsla det måste vara...jag får lite tårar i ögonen :-D

 
At 10:39 fm, Blogger Applecore said...

Grattis i mängder!!! Åh vad spännande! Hoppas att översättningen går snabbt! Trevlig helg (passa på att fira redan nu :-)

 
At 6:52 em, Blogger Solkatten said...

*torkar tår ur ögonvrån*

Miljoners miljarder grattis vännen!!!

 
At 9:08 em, Blogger Mina said...

Grattis!!!
Va glad jag är för er skull. Äntligen är ni föräldrar :-)

 
At 10:14 em, Anonymous Anonym said...

Grattis !!!! Nu ska jag gå in här varje dag för att se vem som är er illa/ille människa ni ska leva resten av ert liv tillammans med. Grattis i massor.

 
At 11:12 em, Blogger Filippis said...

Tack för alla grattis. Jag svävar fortfarande på små moln och längtar ihjäl mig tills vi får veta vem det är som vi är föräldrar till.

 
At 10:49 fm, Blogger En bulle i hjärtat! said...

STORT STORT GRATTIS! Det måste kännas totalt helt gudomligt UNDERBART!!

 
At 9:59 em, Anonymous Anonym said...

JAG HAR GÅTT IN PÅ BLOGGEN HUNDRA GÅNGER IDAG OCH VÄNTAR BARA PÅ MER INFO. HUR GÅR DET ??? HAR NI FÅTT NÅGON MER INFORMATION OM ER LILLA ELLER LILLE GULDKLIMP

ULRIKA

 
At 10:16 em, Blogger Salvia said...

WOW! Grattis! Vad underbart!

Finner knappt ord. Lyckliga er!

 
At 12:11 em, Blogger Mamma Wannbe said...

Superduper grattis!!!

 
At 10:18 fm, Blogger Patricia said...

Vad häftigt! STORT grattis!!! :D

 

Skicka en kommentar

<< Home