tisdag, maj 08, 2007

Nystart

Idag har jag varit och klippt mig och blev riktigt nöjd! Ingen stor förändring, men det känns ändå så skönt. Har inte klippt mig på evigheter så det var verkligen nödvändigt. Det känns lite som om mitt liv har fått en nystart och det känns så mycket roligare att ta tag i saker nu. Shoppade lite kläder till mig också, som sagt förnyelse och nystart :)

Inget barnbeskedsamtal idag. Blir helnojjig så fort någon ringer och hos frissan blev jag nervös om det skulle ringa när jag satt där, för det hade blivit konstigt. När jag sedan satt på en fullproppad buss tänkte jag också att det blir allt väldigt märkligt om de ringer när man befinner sig mitt ibland en massa okända människor. För vad kommer hända...antagligen så börjar jag böla eller skratta hysteriskt (ska bli intressant och se hur man reagerar) och man kommer ju knappast inte be dom ringa upp om ett tag istället. Egentligen tror jag inte att de skulle ringa redan idag för det är för tidigt tror jag, men för varje dag som går nu så ökar ju chanserna. Idag köpte maken i alla fall hem riktig champagne som ligger och väntar i kylen.

2 Comments:

At 10:10 fm, Blogger Lisa Papaver said...

Nu måste de väl ringa snart...:-) *nyfiken*

 
At 11:30 fm, Blogger Joma said...

GRATTIS! Kan bara tänka mig hur det känns att vara så nära att får reda på vem ens barn är. Lycka till nu!

Joma

 

Skicka en kommentar

<< Home