fredag, juni 01, 2007

Slappar

Idag är det 3:e dagen på min semester. Onsdag och torsdag har jag verkligen haft semster, inte gjort någonting... Jo, fikat i flera timmar, läst veckotidningar, surfat på nätet, tittat på TV och sovit. Skönt, men igår kväll började det faktiskt krypa i kroppen. Nu ska jag bege mig in till stan och till en vaccinationsmottagning för att kolla vad jag behöver inför Kinaresan. Sen ska jag nog shoppa lite barnkläder också! Har börjat göra listor på vad som ska göras och vad som ska handlas inför lillprinsens ankomst. En tur till IKEA och Babyland blir det nog i helgen. Nästa vecka är både jag och maken lediga!

Än så länge känns det okej med väntan på att få åka, men jag kan tänka mig att det blir lite segt efter ledigheten när man ska jobba 4 veckor till... Men å andra sidan vad är 4 veckor, ingenting i jämförelse med 5 års barnlängtan!!!

1 Comments:

At 10:57 fm, Blogger Applecore said...

Vad härligt det låter! Själva avvaktar vi vår accepthandling innan vi törs börja göra några större inköp :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home