onsdag, maj 30, 2007

2 veckor...

..sedan barnbeskedet!

Idag var det sista dagen för denna termin på min utbildning som jag läser på distans på halvfart, nu är det "sommarlov", yieppi! Sen är det bara en termin kvar och jag hoppas att jag kan fixa det fast jag är hemma med lillprinsen.

From idag har jag dessutom tagit semester i 1 ½ vecka!!! Vi insåg att vi nog behöver vara lite lediga innan vi åker till Kina och mysigt att vara det nu. Nu ska det barnfixas :)

Spjälsäng och bilbarnsstol ska inhandlas, vaccinationer till oss måste ordnas, visum ska fixas, måste ringa BVC, kolla barnförsäkringar, sätta oss in i försäkringskassedjungeln m.m.

2 Comments:

At 10:51 fm, Blogger Solkatten said...

Yieppi! *stämmer in ditt jubelvrål*

Plötsligt händer allt bra på en gång - barnbesked, skolavslutning, semester... Vad härligt att få förbereda "på riktigt"!

Här har det inte hänt något ännu, som du kanske förstår. Men så länge jag inte går två veckor över tiden så är jag okej med det ;-)

Kram!

 
At 10:52 fm, Blogger Solkatten said...

Det försvann visst ett i där. Stämmer in I ditt jubelvrål, gör jag ju!

 

Skicka en kommentar

<< Home