fredag, maj 18, 2007

Lyckorus

Jag befinner mig i ett lyckorus som är helt underbart. Det är svårt att få något vettigt gjort både på jobbet och hemma. Känns som om jag är i en bubbla. Jag har firat med tårta på jobbet, alla var så glada för min skull :) De fick se bilderna på honom och alla tyckte förstås att han är jättesöt! Bilderna sitter på kylskåpet hemma och i plånboken och almanackan och för säkerhetsskull ligger han även i byxfickan på jobbet, så att jag kan titta på honom precis när som helst lusten faller på. Igår bestämde vi namn.

Det är massor av saker att fixa nu. Hoppas inte allt är stängt imorgon...

Ska försöka att sova nu, det har inte gått så bra de senaste 2 nätterna.

Hej, så länge!

3 Comments:

At 6:00 em, Blogger Solkatten said...

Så klart att du är helt speedad - vad annars kan man vara när man väntar på en sån liten klimp :-)

Blev det DET namnet?

 
At 11:16 em, Blogger Filippis said...

Ja, det blev det namnet :)

 
At 9:47 fm, Blogger Solkatten said...

Fint!

 

Skicka en kommentar

<< Home