måndag, augusti 27, 2007

Utmaning

Jag har blivit utmanad av solkatten. Här följer 8 fakta om mig:

1. Jag jobbar på sjukhus (men nu är jag föräldrarledig).
2. Jag har bott i Kanada i ett år och i Göteborg i fyra år. Är från Stockholm.
3. Jag älskar att dansa!
4. Jag har en tatuering som jag faktiskt inte är så nöjd med.
5. Jag är väldigt hemmakär.
6. Jag ägnar alldelse för mycket tid framför datorn, som jag borde lägga på att städa och tvätta.
7. Jag har klaustrofobi.
8. Jag är extremt morgontrött.

Jag utmanar: Lisa Papaver, Applecore, Linda och Storken flyger i skymningen.

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.