torsdag, maj 15, 2008

1 år sedan!

Idag är det ett år sedan vi fick barnbesked. Den här dagen kommer jag att minnas så länge jag lever. Det var den här dagen det mest fantastiska hände i mitt liv, jag blev mamma till världens finaste lilla pojke. Det var strålande sol, vi drack champagne och kunde inte titta oss mätta på de tre små kort vi fått på våran lilla pojke :)

Nu ligger han och sover i sin säng här hemma, han säger mamma och pappa som den självklaraste sak i världen. Jag tänker inte på att han inte ser ut som oss. Han är vår och vi älskar honom över allt annat. Det känns som om han har funnits hos oss väldigt länge, ändå är det bara 10 månader.

4 Comments:

At 10:14 em, Blogger Lisa Papaver said...

Grattis till ettårs-dagen eller vad man nu kan säga :-)

 
At 10:33 em, Anonymous Anonym said...

Hej!
Stort grattis på er 1-årsdag! Alltid lika kul att se att du skrivit något. Jag har läst din blogg ett tag och tycker det jättekul att se att du varit inne och skrivit någt. Jag är själv mamma till en liten kina prins som vi fick i våra armar för drygt 6 månader sen. ///R

 
At 12:06 fm, Anonymous Anonym said...

Hurra och grattis på den ettåriga familjedagen!

 
At 12:16 fm, Blogger Filippis said...

Tack, tack!

Kul med fler små kinaprinsar :)

 

Skicka en kommentar

<< Home