onsdag, oktober 25, 2006

Stiltje

Har inte så mycket att skriva om... Livet rullar på, det händer inte så mycket. Hela tillvaron består i väntan. Den här veckan hoppas jag att CCAA uppdaterar så att kön går framåt. Det var en månad sedan sist. Jag hoppas också att de tar ett stort kliv framåt, dvs tar med ännu fler dagar (inte så troligt dock).

Imorse gick jag upp tidigt för att plugga, nu 2½ timmar senare har jag fortfarande inte fått något gjort. Det finns så mycket annat att göra framför datorn som är så mycket roligare. Och nu måste jag snart hoppa in i duschen för att åka iväg och jobba. Blir så trött på mig själv! Jag har ingen motivation alls för varken studier eller jobb, det är som om jag lever i en bubbla och gör saker som en robot bara för att jag måste.

Igår däremot var jag väldigt motiverad till att shoppa! Köpte några riktigt bra fynd på rea till mig och maken och en jättesöt liten klänning i stl 74! Kände mig lycklig där jag gick med barnklänningen i påsen på vägen hem.

4 Comments:

At 12:57 em, Blogger Storkenflyger said...

Känner igen mig själv i "bubblan". Jag sitter och jobbar som en robot men tankarna är egentligen hela tiden någon annan stans. Svårt eftersom jag har ett kreativt jobb...det resulterar i att jag jobbar i korta femminuterssjok å så far tankarna iväg i en timme däremellan....

Jag vill också köpa en klänning till mitt barn, eller ett par byxor! *blänger avundssjukt* ;)

 
At 3:01 em, Blogger Lisa Papaver said...

Känner också igen mig i bubblan, precis så kändes det idag. Känns som att gå i en rulltappa som går åt fel håll...hoppas verkligen CCAA tar med åtminstone två grupper denna gång.

 
At 7:50 em, Blogger Solkatten said...

Jajemän, här är en till bubbelmänniska! Det känns som om livet passerar förbi medan jag sitter och väntar ut tiden.

Blir helt glad när jag tänker på dig och din nyinköpta klänning =)

Kram!

 
At 10:39 fm, Blogger Amira said...

Jag vet vad du pratar om. Men hoppas du kommer ur den känslan och att det börjar hända något snart! Lycka till!
Skriv i varje fall, skriv för dig själv, strunta i att underhålla oss! Kanske även tråkighet kan vara något att blogga om? Eller i tråkigheten finns små ljusglimtar som man inte tänkt på tidigare som kommer fram när man försöker få ihop en post?

 

Skicka en kommentar

<< Home