måndag, oktober 09, 2006

Uppmärksamhet

I helgen var jag på IKEA med en tjejkompis, jag handlade supersöta barngardiner och en jättegosig mjukdjurs panda. Det kommer att dröja innan gardinerna kommer upp men pandan gosar jag med lite då och då (då kommer den att lukta mycket mamma när vår lilla äntligen får den).

På jobbet är ALLA nu jätteintresserade av att jag ska adoptera! Igår när jag jobbade fick jag frågor och pratade om det hela dan, kändes nästan lite "jobbigt" att få så mycket uppmärksamhet. Tänk vad det kan vända.. jag som förut var deppig för att ingen frågade något eller pratade med mig om adoptionen :)

6 Comments:

At 11:55 fm, Blogger Solkatten said...

Härligt att få stå i centrum för ovanlighetens skull =)

Kändes det konstigt att åka till IKEA för att handla barngrejer? Gud va häftigt!

Kram

 
At 2:17 em, Blogger Filippis said...

Det kändes lite konstigt, men mest bara roligt! Jag har succesivt "tränat" på att köpa lite barngrejer. Några klädesplagg i somras och nu lite på IKEA. Vi kanske ska ta en shoppingtur tillsammans och inhandla barngrejer som vi ju båda kommer behöva framöver :)

 
At 2:39 em, Blogger Lisa Papaver said...

Kul med uppmärksamhet. Jag vet inte om du skrivit vilket land ni ska adoptera från (är ganska ny på din blog) och är det snart BB på gång??? *nyfiken*

 
At 11:26 em, Blogger Filippis said...

lisa papaver: Vi ska adoptera från Kina :) Har LID 051031 och hoppas på BB i jan-feb. Jag läser din blogg också!

 
At 9:45 fm, Blogger Lisa Papaver said...

Åh, då är det inte så vansinnigt långt kvar (även fast det säkert känns så). Vad spännade! Vi har LID 060626 och har låååångt kvar.

 
At 7:02 fm, Blogger En bulle i hjärtat! said...

Jag vill också börja handla! Det känns så avlägset, så avlägset. Man kanske ska smyga igång det lite försiktigt så småningom..?

 

Skicka en kommentar

<< Home