torsdag, september 21, 2006

Tomhet

Jag känner mig tom... och less på att vänta. Det händer ingenting. CCAA har inte lämnat ut barnbesked på evigheter och det känns som våran tur bara fortsätter att komma längre och längre ifrån oss. Jag kollar CCAA:s hemsida (adoptionsorganisationen i Kina) flera gånger om dagen för att se om det har hänt något nytt, men nej... Visserligen har de nyligen uppdaterat att de har gått igenom handlingar fram tom dec.- 05 nu, men vad hjälper det oss mer än att jag vet att de faktiskt gör någonting i alla fall.

Jag får svara på samma frågor jämt! - har ni hört något nytt? -vet ni när det blir? Jag orkar inte svara samma sak längre, NEJ, VI HAR INTE HÖRT NÅGOT NYTT OCH NEJ VI VET INTE NÄR VI SKA ÅKA!!!!!! (förstår att folk omkring oss frågar i all välmening och det är roligt att de bryr sig och är intresserade).

Jag vill åka nu! Jag vill ringa runt till alla nära och kära och berätta att vi har fått barn! Jag vill visa kort på vårat barn! Jag vill bli mamma nu.. jag längtar så mycket att det värker i kroppen :(