måndag, september 25, 2006

Ett år äldre

Idag fyllde jag 31 år. Det känns väl sådär... Min pappa skojade och sa: Nu börjar du närma dig 40! Jättekul (not!) tyckte jag. Jag har i alla fall haft en lugn och mysig födelsedag med god middag och tårta. Jag trodde aldrig att jag skulle fylla 31 år och ännu inte ha barn. När jag var liten hade jag bestämt mig för att 25 år var en bra ålder för att få barn. När jag var 25 år så pluggade jag och det passade inte, men ända tills för några år sedan så trodde jag absolut att jag skulle ha barn innan jag fyllde 30 år. Men, icke! Nu hoppas jag innerligt att det här var den sista födelsedagen jag firade utan barn. Idag har CCAA lagt ut ett nytt brytdatum för barnbesked, nu är det tom 9 aug. 2005, långsamt tycker jag...men enligt Applecore som har full koll på statistiken är det längre period än de har presterat på länge. Så det är bara att hoppas att de fortsätter i samma anda och tar ännu fler dagar nästa gång och nästa..

4 Comments:

At 8:20 fm, Blogger En bulle i hjärtat! said...

GRATTIS!!

Man delar ju in livet i olika cykler och när de passerar utan att det som man ville ske inte skedde kan man känna sig lite lätt (underdrift) besviken.

 
At 8:16 em, Blogger Storkenflyger said...

Grattis på födelsedagen och må det vara den sista som barnlös!

 
At 4:09 em, Blogger Applecore said...

Stort grattis i efterskott! Oj, *rodnar klädsamt* så bra koll har jag inte ;-)

 
At 5:21 em, Blogger Lisa Papaver said...

Jag säger också Grattis i efterskott...har lagt till din länk på min blog!

 

Skicka en kommentar

<< Home